Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, November 20, 2012

Menang Perfume di MyOldCrumpleddiaries


Assalamualaikum...


Aku nak cakap.. nak cakap malam ni juga lah.. boleh kan?  Ni nak citer hadiah G.A perfume flora gucci terima dari segmen GiveAway yang aku join bulan lepas kot.. kat blog myoldcrumpleddiaries .. alhamdullillah..  rezeki kan.. dapat adiah perfume ni.. wangi sangat.. suka bau dia.. flora.. sweet gitu.. :) thanksss myoldcrumpleddiaries sebab mengadakan G.A tersebut..



Hadiah perfume.. gigih balik rumah amik gambar tu.. haahaahaa.. !!

Ok.. itu je nak apdet malam ni.. gigih tul aku wat entry pasal nak apdet citer ni kan.. thanks again to MyOldCrumpleddiaries.. :) lenkali sila wat segmen G.A lagi.. leh masuk mana tau.. kot2 ada rezeki lagi kan.. thanks again.. 


Ok.. selamat malam.. :) 

13 comments:

  1. tahniah sis! wangi la malam ni ek, hhehhee

    ReplyDelete
  2. beh nyer dier.. sure sayang nak pakai kan...

    ReplyDelete
  3. Munna>>>>
    hehe... :P

    Forevers yours>>>
    sama2...

    Cikgu Azrine>>>>
    terima kasih..


    Nad@MamaZN>>>>
    ehem ehem.. kahkahkahkah...!


    Kuazue Mohd>>>
    best tul... calit skit2 je.. sayang.. :P

    ReplyDelete
  4. dah mendatangkan hasilnyer.... tahniah puan..

    ReplyDelete
  5. tahniah nani..bertuah betul..hari ni spray tak..wangiii..:D

    ReplyDelete
  6. Cho Zila>>>
    hai kak.. malu plak bila di panggil puan.. :P


    nadia rashid>>>
    mekasih... :P wangi 1 opis hari ni.. mandi minyak wangi.. kuang kuang kuanggggg!!


    Mama Mya>>>
    mekasih D.. :)

    ReplyDelete
  7. Bestnya dpt perfume....Tahniah nani.

    ReplyDelete
  8. wah.. tahniah... tahniah... (^_^)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)