Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, November 10, 2010

BANANA'S STORIES 1st GIVEAWAY



isyyy... apesal la dah dekat kul 4pm pun tak nak
tertido... memang dok godek2 blog.. kuar masuk
rumah kengkawan.. tak kira yang kawan baru..
kawan lama... semua main terjah je ari ni.. seronok
berBLOGWALKING ni... leh kenal ramai kawan..
so jalan punya jalan.. terjumpa blog ni..
tuan rumah anjurkan GiveAway ni.. so ape lagi
seronok dok JOIN kan diri ber g.a ni..
sape2 nak join skali klik SINI okey..
jom ramai2 meriahkannye..



and.. the answer for you question is...
saya jawab A dengan penuh yakin setelah
wat home work sket... jadi itu lah jawapan
yang saya dapat.. :) hehehe...




1 comment:

  1. awwwww..thanks tau joined ga enna yang agak merepek nih,
    saja jeh buat suka-suka:P
    neway later i will tell u what the exact answer eh..then bagitahu samada awak layak ke tak masuk ga nih,
    agak misteri disitu ^.^
    thanks again darla! :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)