Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, October 13, 2014

9 ON GOING

Assalamualaikum...

Salam sejahtera ke pada semua sahabat2 blogger saya... 
Semoga anda semua berada di dalam keadaan sihat dan di lindungi ALLAH S.W.T..

Alhamdulllillah.. masih bernafas kita di muka bumi... terima kasih ALLAH...

Agak bizi sangat minggu lepas.. tak sempat nak update blog.. memandangkan raya pun telah berlalu pergi.. dengan ini tak dapat nak wish Selamat Hari Raya lagi...

Pagi tadi boss belum masuk ofis.. aku sempat godek2 pc ni.. intai cik nuffnang..
alhamdullillah.. syukur.. 9 CPUV tengah on going.. moga memberi aku sedikit rahmat dengan ini...
Terima kasih tak terhingga juga buat teman2 seperjuangan di sini.. yang tidak jemu datang melawat.. yang datang senyap2.. mahu pun yang memperkenalkan diri.. aku harga semua keikhlasan anda semua.. cewaahhh.. cam nak bagi speech apo ni kan.. serius je cam bunyi..

OK.. takde apa.. gambar di bawah saja aku tempek.. bukan tujuan menunjuk atau membanggakan diri.. tengok lah CTR pun masih dalam 0%.. nak tunjuk apa.. cuma nak share sebagai pengalaman peribadi.. :) 





8 comments:

  1. bulan ni memang nuffanng murah hatikan??
    tahniah ye sis

    ReplyDelete
  2. mmg nuffnang baik hati kan..alhamdulillah rezeki..hehe..

    ReplyDelete
  3. Kalau nuff bagi mcm ni makna nya apa?

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki tu.
    Bulan ni nuff sangat bermurah hati...rata2 bloggers dapat BE yg banyak menyinggah kat blog masing2

    ReplyDelete
  5. assalam nani,
    harapnya sehat anak beranak yer..alhamdulillah rezki nak masyukk...skrang nie byk tengok rakan2 yg citer psl dpt banyak..sy pun alhamdulillah.cuma amountnyer jerlah cikit2...heheh..
    p/s-heikal nak henpon yer ganti kek..waahh...mana lg mahal tuh..ade ker henpon yg sama harga ngan kek yer...hihihi

    ReplyDelete
  6. murah rezeki mama fiyya. seronok kan bila tgk byk on going ni,.

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah rezeki....


    http://vitalicious2u.blogspot.com/

    seronok baca blog ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)