Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, March 05, 2014

WW: Fiyya dan cekak crown princess.

Assalamualaikum...

Selamat hari rabu semua.. 
Semalam balik keje letih yang amat.. bukan letih apa.. letih mungkin sbb cuaca sekarang kan.. aku lak kelmarin ada terkena air hujan.. mungkin effect dari asid2 air hujan tu buat aku pening kepala.. sib baik tak demam.. namun begitu alhamdullillah.. denyutan2 kepala tak berterusan.. sekejap je ada.. kejap hilang.. then datang balik... camtu la.. still keje lah jawabnya kan.. 

Hari ni hari meReleasekan keTensionan kan.. cakap banyak takde.. kita layan gambar fiyya tengah sengeh ni.. 


Baru beli cekak rambut ala2 crown princess ni.. beli waktu aku gi Subang Airport.. ikut jalan Subang Perdana tu.. nampak kedai jual2 bola.. haikal suruh singgah.. banyak accessories gugurl kat sini.. yang best juga kat area subang ni ada jual PUTU BAMBU WORLD.. aku beli gak 1 pek.. rm3.00.. rugi tak beli banyak.. sbb fiyya dan anak2 lain suka makan putu bambu rupanya.. hmm last aku makan putu bambu dulu waktu kak Nuri (bloggers gak) dia melawat aku time nak bersalinkan fiyya.. belum bersalin lagi.. then aku makan putu bambu buah tangan kak nuri.. and now only aku makan lagi.. kira setahun lebih dah la.. Ok berbalik citer cekak fiyya tu.. cute sangat tengok.. so beli 2.. 1 flowers sikit.. 1 crown princess ni.. murah je pun.. crown princess ni only rm3.90 and flowers tu hanya rm2.90.. tak mudah patah lagi.. tapi kejap je kat kepala fiyya.. agak2 boring atau dia sedar yang somethings atas kepala dia.. dia akan tarik buang.. nanti kalau ada chance.. aku amik gambar fiyya pakai cekak flowers lak.. :)


Tengok fiyya.. apa yang dia belek? sebenarnya kat tangan dia tu piece of paper yang reload tu.. tu pun dia boleh buat main.. background abang haikal sedang main tablet dia.. 


15 comments:

  1. alaaa comelnya princess fiya... saya pun suka putu bambu...

    ReplyDelete
  2. Aloh aloh comel..putu bambu????..tetibe tingat putu bambu world kat petronas tepi mrr2 gombak..;)))

    ReplyDelete
  3. amboi fiyya comey dgn crown pink! ralik yer main kertas...masuk mulut tak tu?

    ReplyDelete
  4. abang Haikal yang suh singgah... sayang betoiler dia ngan adik dia yerk...
    girl memangler kena comel2 gitu...

    ReplyDelete
  5. comey nya kaler pink gitu.. :)

    ReplyDelete
  6. Salam nani,
    cantik cekak princess tuh..mmg sesuai ngan muka fiyya..nakpulak dia pakai apa2 kat kepala yer..kalau arissa habeslah ditariknya nanti...
    ujan yer smalam kat puchong..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. Salam...comeynya. Geram tengok senyuman dia.

    p/s: Anak kak Zai bukan belajar kat sana tapi holiday pergi rumah abang dia.

    ReplyDelete
  8. saya pun duk rasa sakit kepala dr hari tu lg kak..
    denyut2...sekejap ada..sekejap tk de...

    amboi..cute fiya pakai cekak tu ye..
    tk rimas dia kak?

    ReplyDelete
  9. Kakak perasanlah Nani kat mana-mana kedai baby accessories utk baby perempuan memang lebih banyak menggoda. Dari botol susu, baju, kasut, setokin, utk rambut semuanya cute-cute.. lagipun budak perempuan punya lebih murah berbanding budak lelaki. Budak lelaki sepasang seluar pendik pun dah boleh beli gaun 2 pasang..

    Cekak rambut Fiyya ini pun kakak rasa ok mesti tak mahal berbanding kalau beli talipinggang budak lelaki kan...

    ReplyDelete
  10. nani... anak2 akak pun jenis tak suka ada benda kat kepala dia.. agaknya sbb tak terbiasa dari kecik kan.. jarang2 berdandan or jarang2 bwk gi jalan... jd bila sesekali nak berjalan kita dandan atau letak cekak ke topi atas kepala tu mmg kejap je lekat.. pastu dia tarik kasi buang.. hahaha..

    ReplyDelete
  11. Comey. Rajin betul nani tukar background blog ye.

    ReplyDelete
  12. Comelnya princess..sejuk hati kan tengok senyuman anak-anak.

    ReplyDelete
  13. amboih suke nyer fiyya ngn cekak rambut tuh... elok je atas kepala.... kalu bdk lain mau dh sampai mana2... agaknyer gegirl kan....

    ReplyDelete
  14. amboiii comei nyer crown princess ni...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)