Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, March 04, 2014

Twins selamat dilahirkan..

Assalamualaikum...

Syok syok tengah hari ni apdet citer lagi... hmmm.. almaklumlah.. banyak ada berbaris dalam stok tu kan.. :) ni kesah petang ahad gak... aku ni tak dok diam.. sedang asyik menonton tv.. nampak kelibat kelicap dok bergayut kat luar sangkar.. hmmm nape dia bergayut kat luar yer? biasanya dia dok tercongok kat dalam sangkar tu.. tinggal paruh dan leher je yg terjuntai kuar.. hmmm dah beranak ke? 

Asyik dok berteka teki.. makanya aku amik tangga and panjat.. tak berani pegang kali ni.. sebab last time aku pegang rasa geli geli tu.. sukar untuk di lupakan.. so lebih pada berhati2.. masukkan camera, and flash skali.. ohhh.. sudah.. dah beranak.. opsss menetas... 2 ekor.. jeng jeng jeng.. aku dapat lagi twins kali ni.. 



Dari luar sangkar.. hmmm nampak betapa tinggi aku panjat kan..



Nah... fes masuk camera and on flash.. nampak gini.. eeeee.. hahahahahaha.. baru sangat kot kan.. masih merah.. kakakakaka


Ni dia.. mata pun belum buka.. mmg kecil sangat tau.. alahaiii.. sib baik tak jolok ngan jari tadi.. kalau tidak mau geli sepanjang hari.. hahaaha.. mata hitam je.. paruh pun muda sangat kan.. tapi dah pandai makan.. tengok mak kelicap dok bergayut dari luar sangkar bagi twins makan.. 

Hmmm.. nanti kita tengok penumbuhan bulu2 bird ni tau.. :)

11 comments:

  1. tahniah gigih memanjat utk amik gmbr demi pembaca blog. keciknya twin tu. huhu.... mcm anak tikus.

    ReplyDelete
  2. ala.. pic2 ni buat KA jd geli geleman sekejap hehehe

    ReplyDelete
  3. bertambah la ahli ye...cute nye...

    ReplyDelete
  4. yey tahniah dah dapat anak kembor :)

    ReplyDelete
  5. assalam...singgah sini & follow balik...hihi

    tahniah dpt twins...confirm seiras kan...hehe...

    ReplyDelete
  6. Salam..tq coz follow kite..kite dh follow balik..

    First time tgk..naik bulu tengkuk tgk anak burung baru lahir..boling2 nmpk kulit jer..

    ReplyDelete
  7. ni boleh buat dokumentari " perkembangan burung saya" ..:P

    ReplyDelete
  8. Agak rasa geli tgk merah mcm tu....selamat bertambah ahli keluarga

    ReplyDelete
  9. merah lagi...burung rupanya....ingatkan apa tadi...hihihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)