Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, February 25, 2014

Terima Kasih Semua...

Assalamualaikum...

Nak citer gak.. every week aku akan check nuffnang.. tengok apa yang naik.. apa yang turun ka.. 
so far aku dah cash out 2 kali nuffnang ni.. alhamdullillah.. walaupun amount nya tak banyak mana.. tapi aku tetap happy.. in planning nak cash out lagi yang ke3.. tapi masih tunggu and tunggu waktu yang sesuai..

Orang lain pun dah cash out banyak kali.. amount pulak bukan main-main lagi.. alaaaaa.. aku setakat tak bape butir pun dah cukup seronok.. kalau banyak butir tu lagi seronok la kot kan.. :) of coz..

Aku mengucapkan ribuan TERIMA KASIH untuk SEMUA yang selalu singgah sini.. bila aku tengok apa yang rata-rata orang cari.. kebanyakkan nya ialah tetang Resepi Masakan.. dan ada juga yang selalu masuk sini cari Petua.. berkenaan kuning baby dan selsema.. hmmm lepas ni kalau nak apdet.. kena banyak pasal resepi dan petua lah yer.. kata kuncinya.. kalau bab2 keluarga ni sapa nak kesah.. syok sendiri je kot.. hahahahaha.. 





Aku dapat CPUV dari cik Nuffnang yang baik hati.. walaupun aku tak dapat langsung dalam bulan January.. tapi aku dapat 2 CPUV dalam bulan February.. hahahah happy.. sedang berjalan.. tapi aku punya visitor takde la sampai ribu pun sehari.. setakan paling banyak pun baru 500.. tu kalau banyak.. kalau sikit? hahahahahah 1 pun tarak.. (tu kadang2 hari yg tak apdet langsung).. 



Yang ni aku tengok visitors aku dalam minggu lepas.. bukan hari ni.. minggu lepas.. (press again).. majority of coz from Malaysia bumi tercinta.. :) and ada sebahagian dari US.. and Singapore.. dan segelintir dari negara2 lain.. :) fuhhh.. femous ke?




And ini lak yang menjadi referrer untuk sampai ke blog aku.. TQ kepada Blog Salam2Benua yang menjadi top referrer.. and kepada blog blog yang lain yang banyak membantu.. :) TQ allllllssss... 

10 comments:

  1. Wah! Blog aku pun tersenarai jugak ye Nani he hehhe.. tahniah .. tahniah!

    ReplyDelete
  2. congrats...hope terus success dlm dunia blogging ni ;)

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Dasyat jugak visitor dia... All the best!

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah ada rezeki tak kemana..
    Sama la kita amoun sikit je tapi bersyukur ada gak pendapatan tambahan..hehee

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..
    Moga murah rezki akak lagi..

    ReplyDelete
  6. betul tu nani... selain resepi... entry yg ada info & isi yang selalu orang cari... so lepas ni kena selalu buat entry yang 'berisi' ye... hehehe... tp akak suka je tgk entry nani pasal jln2 & xtvt keluarga..

    yesss... blog akak keluar 3 das uuuu.... antaranya cencaru sumbat sambal tu memang terbaiklah! hehe...

    ReplyDelete
  7. resipi memang dicari2 .. maalumler sekarangni masuk dapur bawak laptop atau tab... menjadi jugak yerk nufnangg ko nani.. akakni baru satujer..okler..

    ReplyDelete
  8. perhh..masyuk tu..ramai visitor, best la.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah dan tahniah jas :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)