Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, June 26, 2013

Makan Annual Lunch..

Assalamualaikum...

Macam yang aku citer semalam... company annual lunch... hmmmm.. 

Kitorang gi TGI Friday's .. alhamdullillah.. kenyang giler.. western food style ala cowboy.. hehe..




Aku *gemokkkknyaaa!!!!, sebelah aku tu mem.. depan mem asben dia.. bos laki aku.. yang tepi baju biru tu ofismate aku.. chun... baik budaknya.. lurus je.. 



Champions BBQ Ribs.. menu ni price about rm59.90, sedap.. lembut sangat... 

takde apa yang aku nak citer.. ini je setakat ni.. makan2 annual lunch ofis aku 2013.. 

14 comments:

  1. Alhamdulillah
    Ada jugak rezkinya kan?

    ReplyDelete
  2. berempat je ke kak opis ko nyer staf?

    ReplyDelete
  3. tak pernah makan TGIF. melaka takde huhuhu

    ReplyDelete
  4. baru zila nak tanya dah kak dana tanya..nampak sedap jugak ye..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...rezeki. Bestnya.

    ReplyDelete
  6. nampak ngancam tuhhh...
    tak pernah mkn kat sini.. tak mampu kot.. hehe.. kalu org belanja oraitla kan... tp kalau ajak laki akak payah la sikit dia nak masuk kalau restoren yg dia waswas.. hmm..

    ReplyDelete
  7. tak ramai staf eks.. besh jugak kannn.. :)

    ReplyDelete
  8. waaaa..best tu....
    eh!!sikit nyer staff..
    tapi ok apa kan..staff sikit leh makan tempat mahal sikit...

    ReplyDelete
  9. Assalam maknani..
    4 orang jer yer staff opis..mmg best gak wpun tak ramai janji takder problem kan...

    baru bgn tidur2 ayam..sbb budak sorang tuh asyik dok kacau jer..dia takleh tido...makyong sakit gigi lak tiba2..tah camaner salahgigit terjadi sensitif..agaknya tak cukup kalsium kot kan...

    ReplyDelete
  10. Bestnya ada annual lunch. Leh mkn sodap sodap ek.

    ReplyDelete
  11. alaaa.. tetiba rasa nak makan lahh.. terliuq.. esp ribs tu lah.. mmg awesome.. sangat2 sedap.. pasti licing kalau makan.

    ReplyDelete
  12. Jas keje ngan company Cina ke? Cina ni kalau bab belanja mmg jarang yg kedekutkan...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)