Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, April 16, 2013

SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY "Suka-suka nak bagi hadiah........"

 

 Jom join, KLIK SINI
closing date: 20/04/2013 

Saya suka dapat hadiah tak kesah dari suami ataupun dari anak2, mahupun dari kawan2 dan sahabat handai... walaupun hadiah yg di beri tak secanggih atau pun mahal, tapi saya tahu mereka sayangkan saya.. saya paling suka wangian perfume sbb bila saya pakai saya sentiasa berasa mereka yang memberi hadiah bersama saya.. :) mmmm bestnye.. :D tapi kalau asben saya dia suka bagi beg tangan atau pun jam.. :D

5 comments:

  1. seronok dapat join kan..
    gud luck..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom join skali.. :D suka suka je..

      Delete
  2. Good Luck..
    sesiapa pun mesti suka bila dapat hadiah...heehehe..:)

    ReplyDelete
  3. Nak join jugak. Tp kn ada pc la pulak. Ni pun bc kat fon je sementara tgu org jemput.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)