Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, April 09, 2013

Balik Kampung part 3


Assalamualaikum..

Ni part 3 sudah... kali ni tak mau citer panjang.. so layan gambar je la.. 
citer pendek dan gambar.. okeh?

Tak nak semak2 fikiran yg dah semak petang2 ni kan.. ok jom..



Burung ni tak tau nama apa.. monyok je... merajuk kot.. huhuhu.. 
tak pun sejuk sangat.. tu la dia macam tu.. hehee


Ni buaya jejulong, dlm ayor pun ada.. atas darat yg tido buka mata, yang tido mulut tenganga..
aihhhhh.. mcm2 peel tido.. ni tido dlm ayor.. semput kang baru tau.. habis kuat mati lemas.. 
hmmmm sabor jer ler.. 


Apo natang ni? jauh makaiii.. cam rusa pun ada.. naik train kan.. mana nak baca2 
kat tepi tu nama binatang.. 



Sah la.. spesis rusa kot... ye dak cik kiah?



And lagi.. awat banyak lak gambar rusa ni? 
tak per la.. wat kenangan.. bior ler der.. 



Amik gambar rabbit dari dlm train.. 4 snap.. 1 je jadi.. lain blur belaka.. hehehe



Kak kinah tolong riba adik.. sbb mama sebok amik gambar.. sat naaaa.. :) 




Mr Mama and The Geng.. :) 




Zirafah.. tengah minum kot.. ye.. 


Zirafah lagi.. :) 




Burung unta.. panjang betul leheor.. hehehe..



ni mouse deer kan? hentam je la labu... 
sila angguk pale korang ye.. :P


Haiiiiiiihhhh.. wat per tu bird? 




Unta ni dah tua benor dah.. mata pun dah tak larat angkat ni.. idak pun maleh2 belaka.. sbb kenyang kan... 

Okeh.. esok kot baru sambung part 4 pulak... :) 

Tata.. 

Nota kaki:-
    Nak tempek gak semua gambar.. sbb boleh jadi kenangan dan cuci mata untuk diri sendiri.. :) 





25 comments:

  1. tekujat scroll2 nmpk kepala buaya...huhuhu....

    ReplyDelete
  2. alamak, ingatkan kat kampung akak pun ada buaya tadi... tekezuttt i *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. cheq sue.. ni dlm zoo.. :)

      Delete
  3. Replies
    1. selamat mengimbau kenangan lah.. :) ehheheh

      Delete
  4. Replies
    1. dana... balik kg kali ni takde agenda lain.. so boleh jalan2 ukur jalan dlm zoo..

      Delete
  5. akak, sy dh update post pasal sabun tu :)

    ReplyDelete
  6. Selalu dah pi taiping tetapi belum pernah singgah di zoo Taiping.Lain kali boleh bawa cucu pi Zoo ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok gak CM kat zoo taiping.. macam2 ada tau.. puas gak la kalau nak tawaf..

      Delete
  7. lajunyer dah part 3.. ok akak kejar...
    haritu gi night safari.. untuk akak yang kamera tak canggihni frust lak rasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh.. night safari akak dah masok.. nani blom.. sbb rasa mcm rugi kalau tak nampak natang2 tu kan..

      Delete
  8. Nani....nanti angkut award kat dapo kita ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ok.. terima kasih.. :) dah amik dan dah tempek pun.. hehehehe

      Delete
  9. Serius ingat aiwan peliharan. Hehe.. Just kidding. :)

    ReplyDelete
  10. zoo melake!! kitorg aritu p night zoo die :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni Zoo tepeng.. :) pun ada night safari gak..

      Delete
  11. bestnyer balik kg. nak blk kg gak rasanyer. comel kak kinah tuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best kat kg.. mcm2 ada.. :)
      kak kinah comel? mekasihh.. hehehe

      Delete
  12. Terkezutt den nengok buaya tu...hehe:)

    ReplyDelete
  13. budak2 mmg suka lah dapat ke sini yer,. Pic buaya tu paling menarik !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)