Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Friday, November 02, 2012

Hadiah Losyen for 1st Contestant at GA Gieyana


Assalamualaikum

Petang ni hepi... :) nak apdet citer ni gak.. 

dapat adiah GA dari



prize for:-



Consolidation
Body Shop Lotion for JasNani for 1st contestant
(sorry lupa lak nk cfm check brp ml.rasanya 125ml kot.comel jer sizenyer)

Dan

TAHNIAH 

pada pemenang lain .. 

anda bertuah!





13 comments:

  1. Salam makyong..wah tahniah dpt hadiah lotion th oklah takyah beli lotion dah..hehehe..

    baru lps dinner srh ayahnya belikan mee goreng basah dr restauran, alhamdulillah masuk jgk(blom kuar lagi) sbb lapar sgt hari ini cuma makan 3 bun shaja dr pagi...
    rupa2nya baru sedar sebenarnya demam jugak sebab badan panas sebab tuh badan panas sejuk panas sejuk jrr..hmmm...
    oklah selamat mengemas umah esok..jgn kerja berat2 sgt ya srh mr mama yg buat, sakinah pun leh buat kan...happy weekend ya utk nani sefamily.:)

    ReplyDelete
  2. ummuaidan>>>>
    salam makyong fiji.. :) terima kasih.. aah.. lotion tu.. sure wangi je kan.. hehehe..
    >> dekat kul 9 skrg kat sana kan.. dah dinner.. alhamdullillah.. boleh gak masuk mee.. tahan tau.. jangan sebu kuarkan balik nanti.. sayang gak.. makan2 asyik kuar je..
    U too.. take care ye..

    ReplyDelete
  3. tahniah ye rezki :)

    1st contestant kan...phargaan tu...hehe

    ReplyDelete
  4. Zura@Iwan>>>
    hehehe.. rezeki.. :)
    mekasih.. :)


    Kuazue Mohd>>>
    tu la.. best.. :) ehehe

    ReplyDelete
  5. Bicara Kak Noor>>>
    alhamdullillah.. dapat sebagai 1st contestant.. :)

    ReplyDelete
  6. Eh, berjaya?? Tahniah nani.... sonoknya....

    ReplyDelete
  7. LydSunshine>>>
    hehe.. suke kan..
    alhamdullillah.. :)

    ReplyDelete
  8. Salam Nani.Tahniah!!Rezeki mak Buyung...gitu!Pasni ni berlumur la ngan losyen ya satu badan.hikhik

    ReplyDelete
  9. Slm Kak Nani syggg...
    wah bestnya..TAHNIAHHHH!!!!

    ReplyDelete
  10. Assallamualaikum Nani..

    Wahh..tahniah dapat hadiah. Rajin join contest.. Sapu2 kat peyut ok..hehehee..

    Nani, yg berlari2 anak, bapak dan mak tu pergi jogging lah.. Ni, bnyk sgt lemak2 berlebihan yg nak kena buang ni..heheheee.. Sib baik sedar diri..huhuhuuu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)