Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Thursday, October 25, 2012

Selamat Hari Raya AidilAdha Korang...


Assalamualaikum...


Jangan sedey2 tau korang.. >> aku << sebab tak dapat balik raya kat kampung tahun ni... :( Tadi sampai2 ofis je, terus kol mak aku, bagi tau dengan CERIAnya.. yang aku tak dapat balik kg... ceria la sangat.. sbb sbnrnya duka cita di maklumkan bahawa tak dapat balik kan... almaklumlah.. ni fes time aku tak balik raya kat kampung tau.. even raya haji or raya puasa.. raya cina lagi2 aku balik kg.. sbb cuti panjang.. :) 

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA untuk semua umat islam dan rakan2 blogger semua.. kepada yang nak balik kampung tu.. HATI-HATI memandu di jalan raya.. ingatt!!! Kepulangan anda di nanti, bukan untuk di tangisi..! tau! tau! 

Hati2 memandu di jalan raya.. untuk yang tak dapat pulang ke kampung halaman >> mcm aku << jangan sedey2.. esok pepagi gi solat jemaah Hari Raya kat Masjid, lepas tu tengok ibadah Qurban skali.. :) 




 Image credit to google.





 Image credit to google.



ok.. tak nak sedey2.. semua.. gumbira gumbira kan lah diri anda... i'm okey.. still kat opis.. wat keje.. but anak2 3 org dok umah hari ni.. sbb sekolah dah start cuti.. :)


Selamat Hari Raya AIDILADHA.. 

Korang bekfes apa pagi ni? aku makan sandwich goreng ngan tehO ais.. tadi awal2 lagi kat rumah, boleh la goreng sandwich.. skali tinggal kan untuk anak2 sama.. :) 
cer kongsi, bekfes korang plak.. :D 
suka tanya bekfes org.. :D :P 
jangan marah.. :P


Ok.. TATA...

ASSALAMUALAIKUM... 

28 comments:

  1. salam kenal sis..

    sy jg x cuti hari ni..masih dipejabat..
    cm pulang seharian esok di kg arwah nenek..
    sy sahur je pg ni..pasal puasa ..

    ape pn nak ucapkan selamat Eid-Adha buat sis sekeluarga..pe perancangan masak agknya..

    ReplyDelete
  2. mesti mood ke laut kan Jass...tak pe tabahkan hati mu....

    ReplyDelete
  3. Salam mak yong..selamat mnymbut hari raya korban..jgn sedey2 ...janji anak2 suami ader ngan kita oklah..dah cukp kan kalau dah takleh nak blk..kita lak..biasa lah kat sini raya cam tak raya-pompuan takleh gie masjid, takleh tgk korban..cuma tunggu laki bwk blk daging korban kalo ade..dok umah jer lah..dahtu sabtu bari seleberek raya..tak paham mufit2 kat sini yg ketinggalan bas..hmmm... apapun alah bisa tegal biasa...tetap bersyukur dgn adanyer orng2 yg paling penting dlm idup wpun berjauhan dgn keluarga..ok... selamat raya yer..mak yot..hehe

    ReplyDelete
  4. salam aidiladha sis..

    dee tak blk kg..dee mmg local KL..suami pun malas nak balik..tp dee jalan2 holiday :)

    btw..pagi td dee bfast nasi goreng and skrg dh gemuk balik..huhu...

    ReplyDelete
  5. salam aidiladha

    ptg ni bertolak balik :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidiladha kak..

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya nani
    jgn sedey2 tau he he
    akak pun patutnya raya disini tp memandangkan keadaan ayah mak akak tak sehat tu yg kena blk kan
    thn ni paling byk duk jln higway hu hu

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya nani...

    jgn sedih2... sesekali merasa beraya di KL plak.. kalau ramai kwn tak blk kg leh gak bergumbira & saling kunjung mengunjung kan? akak penah 2 thn lepas kot tak blk raya aji... mujur ada makcik kat sini yg tak blk juga.. dptlah lepak2 umah dia.. hehe..

    anak2 akak pun cuti gak hari ni.. semua anto umah baby sitter sbb ayah dia keje mlm masuk kul 4 ari ni sbb ari last keje.. blk kul 12 mlm... kul 1 - 2 pagi zoom blk kg mertua...

    pg td bf nescafe + coffemate & biskut cream crackers jer.. hehe.. health conscious la katakan... kekeke...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Haji.
    Kami buat Aqiqah je untuk Abby esok.
    Mamanya pun nak kena duduk sekolah.

    ReplyDelete
  10. salam aidiladha utk akak sekeluarga...

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya k mar ucapkan..jaga diri mak yong

    ReplyDelete
  12. jgnlah sedeh2 x dpt blk kpg...kalau tidak ucu pun tersenarai x blk kpg...tapi sbb ada korban kt kpg terpaksa balik...(dah terbalik..)
    ucu dah biasa raya haji x blk kpg,adalah dlm 5,6 thn mcm tu...mula2 sedih jugak tapi lama2 dah biasa....
    selamat h.raya korban ..... lepas solat raya boleh golek2 atas tilam...zzzzzzzzzzz...kwang...kwang..

    ReplyDelete
  13. hehehe...sally x bekpes pon...sebab pose arini...even pose sunat ari ni kan...

    nway,selamat hari raya aidiladha ^_^

    ReplyDelete
  14. amaniammar>>>>
    salam kenal.. thanks singgah sini, Selamat hari raya.. :)


    Marsita Yahya>>>
    huhuhu.. tengah tabah.. :D :P


    ummuaidan>>>
    selamat hari raya.. thanksss.. u too.. beraya di perantauan kan.. :) jaga diri baik2.. :D


    Dee>>>
    oooo org KL upanya... :D selamat hari raya lah camtu.. :)


    Syiela>>>
    Bestnye,,, nak balik dah ler ni ye.. :)


    Mia Izzati>>>
    thankss dear...

    ReplyDelete
  15. Mama Sara Nur>>>
    kak nuri.. best la balik kg.. tapi ada hal kan.. moga org tua sihat2 selalu ye.. :) hati2.. :D


    MaDiHaA a.k.a Ratna>>>
    akak... best tu.. tunggu asben je.. lepas tu zaaaasssss.. balik kg ye.. hati2.. :):D
    Diet ke kak? bekfes sket je.. :D


    Malay Kadazan Girl>>>
    ooo ada aqiqah utk anak ye.. Semoga selamat semua... :)


    FairyLily>>>
    Sama-sama.. u too.. :)


    EkinAshikin>>>
    sama2 dik.. selamat hari raya..


    Suka Suka>>>
    thanksss akakkkkk))))) hehehehe :P


    Ucu Faridah>>>
    tau tak per... sesi membetulkan urat saraf.. ehehehehe..


    Sally Samsaiman>>>
    Rajin puasa.. selamat berpuasa ye.. and selamat hari raya.. :D


    ReplyDelete
  16. Ceria betul ucapan nani...:D
    Selamat Hari Raya Aidil Adha utk nani sekeluarga...sama lah kita geng tk balik kampung..hihihi

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya aidil adaha... deno folo dari blog kak LM :)

    ReplyDelete
  18. slm perkenln. already follow u blog.. jgn lupe follow my blog juga.... slm aidiladha

    ReplyDelete
  19. nadia rashid>>>>
    mekasih.. saja bagi ceria sbb tak nak sedey2 je.. :D


    deno>>>
    sama2 dik.. :) thanks datang sini..


    rohayu osman>>>
    salam kenal.. thanks singgah sini... :D

    ReplyDelete
  20. Jgn sesedih tak dpt balik raya. Huhu.. wp sedih gak sebenarnya. Asalkan family ada di sisi. Tak beraya seorang diri pun dah kira anugerah jugak tu.

    *pagi tadi makan roti bakar sapu marjerin dgn gula + susu. Pastu sejam lepas tu makan pisang sebijik.

    ReplyDelete
  21. salam aidiladha juga ..mak buyong nih bile due eh? hehe

    ReplyDelete
  22. Salam kenal..singgah sini & follow..
    klu sudi follow sy balik ye..:)
    Salam Aidil Adha...

    ReplyDelete
  23. LydSunshine>>>
    tak sedey2.. alhamdullillah.. syukur dengan apa yang ada.. insan2 terpenting dlm hidup ada di sisi.. :) :) sedap bekfes.. my fev to.. :)


    Wan Siti Norzehan Wan Yaacob>>>
    terima kasih.. selamat hari raya gak.. :)


    aTie YuSof Fammily>>>
    Salam kenal gak.. thanks singgah.. :D


    Donny Len>>>
    Salam aidiladha.. :) thankss

    ReplyDelete
  24. Selamat Hari Raya Aidiladha :)

    ReplyDelete
  25. nik ros>>>
    Selamat hari raya aidiladha juga.. :D

    ReplyDelete
  26. Selamat aidil adha, jangan sedeh ye... kita pun tak balik kampung gak... sobb soobbbb...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)