Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, October 22, 2012

KAIN PASANG CANTIK GIVEAWAY


JOM MEMERIAHKAN G.A NI.
SAPA2 YANG SUKA PADA KAIN PASANG KE.. WAJIB IKUT SERTA..!
AMARAN TAU.. !

NAK JOIN SILA KLIK SINI
TARIKH TUTUP: 2/11/2012


SPONSOR BY:



JOM JOM JOM...



7 comments:

  1. salam Nani.Mmg cantik kain pasangnya kan?Atie blm join lg...tp ada simpan kat draft,sbb lambat lg duenya.
    Good luck Nani!

    ReplyDelete
  2. azatiesayang>>>
    betul tu.. mmg cantek.. kot2 ada rezeki.. kena promote ni.. :P

    ReplyDelete
  3. nani, popcorn tu kat KLCC. Kat tingkat bawah katanya. Saya tak beli sendiri. Org yg belikan. Durian crepe ada kat Midvalley. Kat LG yang Midvalley dgn The Gardens. Kat situ, bukan durian crepe je ada tau. Cempedak crepe pun ada. Sedap sgt. Benda2 tu sesuai utk org yang malas macam saya. Heheh. Sebab makan tu cuma ada isi je, takyah susah2 nak ulit bijik dia, dan basuh tangan comot2. kat Cafe Sweet Chat pun ada.

    ReplyDelete
  4. LydSunShine>>>>
    ooooooo thanks for info.. :)

    ReplyDelete
  5. salam sis..nana bukan penganjur giveaway kain pasang cantik,nana just tolong kawan nana promote giveaway dia buat..nanti sis tinggalkan semula link kat blog penganjur ye....

    http://kin-kucing.blogspot.com/2012/10/kain-pasang-cantik-giveaway.html

    maaf atas kesulitan...

    ReplyDelete
  6. idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)