Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, February 16, 2011

Aku Dia Vintage Photo Contest



Jalan2 tadi.. jumpa ngan blog NI ...
so teringin gak nak join.. sebab ade cabaran kat sini..
sape2 nak join gak.. jom semua.. aku TAG semua
yang datang blog aku ni.. :)

Klik kat SINI dan tarikh tutup 25 FEB 2011 ni.

gambar yang aku pertaruhkan seperti di bawah:-

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3

Gambar 4

Gambar 5

Jom semua.. ramai2 kita ber'advanture sket..
Aku TAG semua.. mai mai.. jangan segan..



1 comment:

  1. tenkiu 4 joining my contest cik jassnani!! ;)
    lulus je gmbr2 ni hehe
    gudlak ye ^o^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)