Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, November 01, 2010

Sepupu aku dah kawin......










Assalamualaikum....

sepupu aku Mohd Daud Bin Mohd Desa...  dah pun
sah menjadi suami kepada Amira... kenduri kawin
berlangsung di Batu Caves Taman Jasa pada
Sabtu 30/10/2010....




'


'


'


'


'




Ni lauk kenduri kat sana... daging sempat aku amik
sebelum masuk tekak... hehehe.. ade jelatah nanas
dan masak kurma ayam.. and macam2 gak ler.. tapi
ini menjadi pilihan aku.. :D memang lazattttt.. :)


gi kenduri hari tu... on the way balik umah jem plak..
sementara nak melepasi MRR2 kat bukit jalil tu..
sebab sebelah malam nye kan ade perlawan bola
sepak Kelantan vs N.9... jadi nye kul 5 pun dah memang
amat2 sesak h/way tu.. bayangkan lah.. semua ticket
abis di jual.. and dah bape puluh ribu kan... aku yang
cuma nak wat pusing U kat traffic light Bukit Jalil tu
pun memang lama dok menunggu turn...:( letihhhh..
walau apa pun.. aku yang bukan peminat bola sepak
ni.. tetap nak mengucapkan TAHNIAH untuk pasukan
KELANTAN... sebab dah menang Piala Malaysia 2010..
semoga dapat mengekalkan kehebatan di tahun akn
datang lah... :)


Okey lah... hari ni isnin.. and agak bz sket..
jadi tak dapat nak wat karangan *celoteh lagi..
jumpa lagi esok.. insyaALLAH.. :D
TATA

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)