Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, November 16, 2016

SULAM LAVENDER BLOCKING - RM100 ONLY

Pecinta kain2 sulam, here's i come....
Color blocking... cantik dan menawan... membuat hati makin tertawan...

Material quality PRADA yg selesa lagi mudah diurus...


Finale New Update 🌹

Sulam Lavender Blocking
Inspirasi dari bunga lavender yang sangat popular, cantik & wangi

PROMOSI PRICE : RM100 exc pos

 POSTAGE SEMENANJUNG: -
1 PASANG RM8
2 PASANG RM13
3 PASANG RM16
4 PASANG RM21
6-10 PASANG RM32

POSTAGE SABAH/SARAWAK:-
1 PASANG RM13
2 PASANG RM23
3 PASANG RM30
4 PASANG RM59
6-10 PASANG RM101


BERMINAT WASSUP SAYA:-
0165015451
FB@kain sulam murah 
Jassnani Clozet 

Material Prada King
Ukuran Baju 2m Kain 1.75m B 60

Sesuai dijadikan baju kurung & jubah, peplum.
Pssttt: sila gerak kan jari jemarimu dengan pantas












3 comments:

  1. Lama rasanya tak singgah sini... bisnes makin maju ye Nani. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)