Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, September 22, 2014

Petua Hilangkan Selsema Bayi





Credit Image From Google

Credit Image From Google

Gunakan kunyit hidup untuk hilangkan selsema bayi.. dengan cara:-

>>> Ambil kunyit hidup yang telah di kupas kulitnya dan sapu kunyit dari batang hidung sampai ke ubun-ubun bayi. biar semalam. Khasiat kunyit yang boleh merawat selsema bayi anda akan membantu masalah ini. 


~~~~ Petua of the day.. :)

4 comments:

  1. saya banyak kali juga tgk anak anak patient saya dtg jumpa saya bertepek kuning kunyit kat batang hidung/ dahi...hihihih

    ReplyDelete
  2. dana mmg guna petua nih kak dr aiyan bby sampai sekarang... alhamdulillah mmg berkesan n hingus cpt kering

    ReplyDelete
  3. Banyak petua guna kunyit hidup untuk hilangkan selsema bayi.Ramai juga kata bayi x boleh diberi ubat selsema dari klinik, takut antibodi bayi semakin berkurangkan...hurm x taw la pasal tu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)