Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, July 16, 2013

Geram.... !!


Assalamualaikum...

Saja tempek gambar baby fiyya kat atas tu.. nampak tak fiyya tengah memberontak?

Tak nak duduk atas carseat tu.. sebab nak suruh dukong.. hmmmm.. 

Apa kena mengena ngan aku? hmmm meh dekat dekat nak kaborkan... citer nye macam ni..

Malam tadi sangat lah awal aku tido.. lepas isyak.. sambil susu kan baby fiyya sekali ngan mama fiyya terus terlelap.. sekali jaga dah kul 12am.. hahahaha.. amik ko.. lepas tu kul 3am dah clear bijik mata tak boleh nak lelap.. gagah juga lelap.. ohh.. sekali dengan haikal lelap kul 9 tau.. lepas tu haikal tepuk bahu aku sebab dia dahaga.. dia mintak air sejuk pepagi kul 3am tu.. mr mama bangun bagi air kat haikal.. lepas tu jenuh nak dodoi bijik mata suruh lena.. akhirnya bijik mata ku berjaya lena.. sekali lagi terjaga kul 5am.. terus bangun panas kan lauk pauk nak sahur.. kejut anak2.. 

And pagi ni nak di jadikan citer... sampai ofis dengan muka yang ceria.. siap berIRON baju lagi ko.. biasanya aku pakai baju yg tak payah iron tau.. sebab malas + takde masa.. (alasan semata-mata), sampai ofis dengan Vangganya.. nak apdet blog.. sekali ko.. tenet ofis ok.. cuma server down.. PC aku connect to server.. when sever down sekali ngan aku tak leh connect to internet lah.. hmmm tu la pasal.. tunggu punya tunggu kul 11 lebih tadi baru bos masuk.. baru lah boleh apdet ini.. 

Amik la dulu.. intro for today.. :) daaaaaaa

7 comments:

  1. penat nak dukung wei.. bdn berketul2 tuh.. hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe ngat kan nk yak td.hehehe

    ReplyDelete
  3. Makin comel dak fiyya nie ngan rambut dah banyak tumbuh..Arissa jgk yg masih botak..heheh..
    mesti penat kan sbb tuh mudah lelap tuh.ari tuh ade skali asben terlajak (tak tido ngan henpon alarm)..10 min kul lima bangun tuh pun mak pnatang nie kejutkan..kelam kabut panaskan makanan sbb sahur abes 5.10am

    ReplyDelete
  4. Kita kalau dah puas tidur memang payahlah nak tidur kan.
    Sahur Fiyya pun bangun juga ke Nani?

    ReplyDelete
  5. mau terkeluar dari carseat si comel fiyya ni. izan pun semalam tahan mata kak. en suami takde kat umah. sekali dah terlelap... hambikkk... terus terlepas sahur.

    ReplyDelete
  6. MMg nampak pun muka dia tengah geram tu hehe

    ReplyDelete
  7. Baby fiyya geram jap lg bertukar hijau


    Ekeke

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)