Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, October 08, 2012

GIVEAWAY LORI OREO COMEL Dari WWW.CIKLILYPUTIH.COM



NAK JOIN TAK? kalau berminat sila klik kat SINI

TARIKH TUTUP : 14 OCTOBER 2012

Saya suka blog ciklilyputih.. sebabnya.. cik lily rajin mengapdet blognya.. banyak info2 menarik dalam blog cik lily.. walaupun cik lily seorang perempuan.. tapi cik lily punyai pendirian yg berani.. cik lily juga seorang yang sangat comel.. saya amat berbesar hati mengenali cik lily walaupun hanya di alam maya.. saya juga suka bila cik lily dengan spontannya suka-suki nak buat GiveAway nak untuk lori comel oreo ini.. kalau dapat.. boleh saya letak barang2 istimewa saya di dalamnya.. sangat2 cute dan terus jatuh hati bila memandang lori oreo comel ini.. saya harap saya dapat menambat hati cik lily walaupun baru mengenali cik lily.. Sekian Terima Kasih.. :) 

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)