Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Tuesday, March 15, 2011

Betul ke masalah internet?

Assalamualaikum w.b.t. selamat petang semua..
rasa lama sangat aku tak apdet blog.. last aku apdet 3 Mac lepas.. lepas tu dah tak dapat nak apdet.. nak login to blogspot pun tak dapat.. hari2 datang keje, biasanya 1st thing aku akan buat ialah login to blog, lepas tu baru gi bancuh air kopi.. lepas tu baru belek2 blog kawan2.. and seminggu minggu lepas langsung tak dapat masuk blog.. nak login to blogspot page pun tak dapat.. jenuh gak bersusah payah godek2 sana sini.. tak gak boleh masuk.. and akhirnya hari rabu selepas 3 hari tak dapat login to blogspot page tu.. aku tanya bos aku... :P jangan tak tau.. nak tanya dia pun amik masa berhari2 wooo.. bukan dia tak de dalam opis.. tapi aku yang kecutt perut nak tanya.. takot salah soalan.. teruk aku nanti.. ekhekehekehek.. tul tak?

and lepas aku tanya dia.. dia kata internet problem.. sebab masalah yang sama berlaku kat lappy dia.. some page tak boleh masuk.. Betu ke masalah internet? ke bos aku sabotaj aku? sebab aku leh login to other page kecuali page feveret aku blog and fp.. and lepas dah tak puas hati sangat sebab tak dapat masuk blog.. aku pun tanya bos aku.. kenapa blog page aku tak leh nak masuk? tapi dia lak tanya "kenapa nak masuk blog?" hahahahah.. aku cakap terus.. sebab tak masuk blog, aku tak masak.. sebab tak tahu nak godek resepi.. jawapan spontan.. mmm ape yang terlintas je la boleh cakap.. padahalnye.. curik tulang tu..  join GA la.. join contest la.. merayap rumah orang la.. kan kan.. :P
then bos aku terus cakap.. kenapa tak boleh masak? aku terus kata.. aku tak pandai masak.. setakat masak nasi ngan telur goreng je.. tu je tahu.. akakakak alasan brutal lagi aku kasi.. aduhhh.. mana nak orang percaya camtu kan.. tak pandai masak pulak.. takkan goreng ayam pun tak tahu.. takkan nak wat kari pun tak tahu kan.. hmmmm tak kono langsung jawapan tu..

time tak dapat masuk blog seminggu minggu lepas tu, aku cuma main game je.. jenuh gak nak abiskan masa 8 jam kat dalam opis dengan web page terhad tu.. ye la.. biasa yang kita buat tak dapat buat.. so terganggu gugat lah jugak.. dan sedikit sebanyak mencabar kewibaan gak.. hahaha.. bila masuk je opis kul 9am tu.. terus buat keje2 yang di order atas meja aku dulu.. lepas tu kalau bos tak masuk opis.. seharian lah aku mati kutu mengadap pc yang tak leh login to some feveret page... masa tu baru tau.. betapa perit nak abiskan time sampai kul 6pm kat dalam opis.. masa lunch lak.. terpaksa aku kuar lunch jauh2 sket.. sbb tak nak abiskan 9 jam dalam opis..... hmmm teruk gak kalau kerja2 rutin tak dapat buat kan..

Tapi minggu ni masalah2 internet dah tak de lagi.. semalam masuk keje dah boleh login to blog.. cuma semalam tak dapat apdet blog.. sebab banyak juga keje opis.. lagipun semalam aku tak sihat.. batuk and demam plak....

And hari ni rasa kurang dah demam aku.. cuma batuk je lagi masuk tak nak hilang.. pelan2 la no.. satu2 sihat dulu.. :) tapi best hari ni.. sebab bos belanja makan... :) memang dia suka belanja makan lunch.. tapi yang bestnye hari ni dia kena wat drawing, jadi dia tak boleh kuar.. dia soh aku order pizza.. nyumm nyummm.. makan pizza hari ni..



ni baki pizza tadi.. makan bertiga ngan bos and sorang lagi staff, cuma aku je tak dapat makan abis bahagian aku.. sekeping pizza, 2 ketul chicken BBQ and soup mushroom, mmm yang ni aku tapau buat dinner nanti lak.. :) ehehehe....

okey lah.. stop dulu kat sini.. saja nak tulis pasal masalah internet/pc aku last week.. nanti kalau ade citer best.. aku share lagi.. kalau tak best pun aku tetap share lagi.. ekekekek.. jangan jelak.. aku dah kembali.. ekekek.. :P


7 comments:

  1. salam jass,
    please check out GA results. You are one of the winners. Give me your address and phone number.

    ReplyDelete
  2. zana ada jugak masalah nak login.. tp sekejap jer la, lepas zana shutdown pc & on balik dah ok.. tapi ada beberapa blog yg zana mmg x boleh masuk.. pelik jugak.. orang IT kan sini memang semuanya nak block.. tension jugak!!

    ReplyDelete
  3. oh nani i miss u arrr huhuhuhu
    xder internat rupanya..
    mmg bosan kan kalau xder internat kt opis..jem kepala wooo

    ReplyDelete
  4. hehe..patut la dah lama tak update...
    jawapan bg kat bos tu ok gak tu...haha..takut kantoi ada blog ke??hehe

    ReplyDelete
  5. memang masalah kan bila takde line tenet..

    tapi sejak minggu lepas line streamyx pun agak slow..


    jangan lupa skodeng n3 terkini kakyong.com

    Pengantin serba-biru
    Contest aksi si cilik berbasikal : Tambahan syarat + sedikit kelonggaran

    kakyong masih tak nampak link kakyong.com di bloglist u.. & jgn lupa semak status penyertaan di sini Peserta Contest Aksi si Cilik Berbasikal

    ReplyDelete
  6. nani rindu sama entry kamoooo

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)