Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Friday, December 17, 2010

Coklat VS Cappuccino for Tea Time...


Petang ni sejuk... hujan kat luar tu... dah bape kali aku gi
kat tingkap bilik tu nak tengok view kat luar.. sepatutnya aku
intai tu untuk tengok MPSJ kat sini.. ade tak orang cek parking
waktu2 ni.. tapi hujan la plak kan.. so kebiasaan nya waktu2
hujan MPSJ tak datang.. hehehe..


Sambil2 BW sambil2 aku kunyah coklat yg macam gumbiran kat
atas tu.. bos bawa balik dari sudan.. so simpan banyak2 dalam
fridge kat opis.. tapi kat opis ni mane ade orang len yang suka
coklat.. melainkan aku sorang je.. diorang2 sini nak keep feet and
look slim.. tak main la touch2 bende2 gini.. aku? ade aku kesah..
janji sedap.. aku balon je.. tak kira punya.. tapi ade gak la
masanya sebenarnya.. kat opis je aku suka coklat.. kalau kat umah
mane ade time pun nak makan coklat and relaks2.. keje rumah
mane ade stop.. tak kira ko lunch ke.. tea time ke.. ape skali
pun.. sampai la time tido je boleh tak wat keje len  melainkan
TIDO semata2... eheheheh.. :P




Ni gumbiran cappuccino aku snap before kuar lunch tadi..
bos pompuan bawa balik dari london.. *katanya... mmm
so tak sure la kat mesia ade ke tak.. kalau ade pun mgkn versi
lain kan..




ini yang aku dah siap bancuh.. baru beberapa minit lepas..
time aku menaip ni baru sempat jeling2 kat cawan tu je.. sebab
masih panas airnya.. nak minum takot melecur lak lidah aku..
tak sanggop weehh.. :D


Sebelum ni pernah bos pompuan aku bawakan cappuccino ni
untuk aku minum.. saja2 test.. lepas tu aku macam biasa la.. ape
yang diorang kasi aku free aku kata BEST.. ye la.. tu ade org nak
kasi.. kalau beli sendiri hmmmm.. kekadang je aku ingat.. selalu
nya aku cuma beli yang main item je.. kalau beside2 tu tunggu bila
ade waktu panjang utk kuar shopping goceries ni.. kalau setakat
balik keje nak beli.. or lunch time nak beli.. maka tak sempat.. semua
nya rushing.. mmg penuh betul la time table.. tak cukup waktu aku
di buatnya.. selalunya camtu la.. tak sempat.. tak sempat and tak sempat
belaka..... okey la.. saja je tempek entry ni.. sebab kat opis time
ni semua dah kuar.. ke site.. bos besar lak ade tender interview..
bos pompuan kuar gi bank and bla bla bla bla.. *kata dia..
technician ke site.. clerk lain? semua dah aku kick out.. kehkehkeh..
melainkan sekarang ni.. opis ini aku yang punya.. ahahahahaha..


out.. tata.. titi.. tutu...

Selamat bercuti untuk semua..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)