Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Monday, November 29, 2010

Butter Kek Belang + Kenduri Raya Haji ke2

Assalamualaikum....


Hari ni aku nak tempek gambar kek butter belang2 coklat aku ni..
kek ni kiranya aku wat tuk raya haji lepas gak.. kiranya aku wat
1 malam terus 4 biji kek aku wat.. saja la kan.. dah raya haji kan..
biasanya memang la tak brapa nampak kuih2 or biskut raya.. jadi aku
wat kek untuk selingan la.. di makan bila perlu.. tak suka tak pa.. kan..

kek ni resepi butter kek biasa... cuma aku bahagi kan kepada 2 bahagian
tuk warnanya.. and aku selang seli letak dalam bekas pembakar tu.. and
jadi la camni.. :)






Ha.. ni gambar raya ke2.. suasana kenduri kat kampung... memang hari
ni agak bz skali.. aku cuma sempat snap gambar di awal2 persiapan ni je..
lepas tu aku dah lupa... tak hengat nak amik gambar nasi tomato yg aku masak
sendiri tu... and tak hengat nak amik gambar kari daging resepi warisan keluarga
and tak hengat nak amik gambar pencicah pun... :( so sad kan.. tapi nak wat
camne.. dah bz tak hengat... dengan nak melapah daging lagi dari lembu korban..
manakan nak masak dan macam2 kerja lagi la.. sebab kitorang wat semua sendiri
secara gotong royong bersama ahli keluarga..






Gambar ni kiranya yang terawal datang
group2 jiran2 terdekat..




Antara hidangan terawal.. tidak termasuk nasi tomato,
kari daging dan pencecah.. 


ok... tadi tengah2 wat karangan... ade supplier datang lak..
bangun attend dia.. and nak sambung wat karangan balik dah lupa...
jadi aku kiranya masukkan yang main je la.. bunga2 tak dak...
bos aku pun bz hari ni.. sebab dia nak handover keje2 kat aku..
sepeninggalan dia selama 2 minggu.. sebab dia dah nak berlepas gi
Sudan minggu ni.. jadi semua keje2 di lepaskan pada aku ..


Okey lah semua.. sampai di sini dulu.. Sekian
TATA

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)