Klik sini walaupun skali..

Klik Utk Duit Tabung..

Nak tahu ade apa..? Klik Sini.. :)

Wednesday, October 13, 2010

Saya Nak Beg Itu ~ Giveaway!

SUPERHERO MAMA: GIVE-AWAY ~ Saya Nak Beg Itu!


Jom Clik SINI untuk join G.A kat http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/ .... Tadi nampak kat sidebar tu.. ~ Azatie ~ dah join... so saje la.. cuba nasib lagi masuk G.A ni.. kalau bertuah dapat la adiah... sape2 yang berminat and berkenan ngan adiah yang ditawarkan.. jom lah kita ramai2 meriahkan G.A tu... mari mari mari.... mari mari....

*********************************************************



Mula 13/10/2010 (12am)

~ Jadi follower blog
Superhero Mama & MZ Collections


~ Copy & paste banner ke entry & sidebar beserta link

~ Tajuk Entry : Saya Nak Beg Itu ~ Giveaway! sahaja

~ Linkkan entry anda ke entry ini

Tamat pada 03/11/2010 (12am)

Mama mencari 3 org yang bertuah! :)
Senangkan? So apa tunggu lagi..
Jom join! :)

Keputusan : Insya Allah pd 8/11/2010


**********************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meNGOMEN di sini, dan insyaALLAH saya akan berkunjung balas ke rumah anda jika kelapangan.. Syukran syukran.. anda memang sweet litter pie saya.. :)